Where are you now

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Idag har jag legat ute i solen i cirka en timme och till och med fått lite bikinirand. Wiiie solen gör sitt jobb!
Men sen började det blåsa så jag och min bror gick in. Sen från kl 15.30 till nu så har jag och min mamma suttit med en läxa. Alltså en jävla hemtenta som jag låg 2 veckor efter med pga att jag inte fattade ett jävla skit. Men nu har mammi hjälpt mej så nu har jag äntligen skickat iväg den till min lärare!
Annars så har detta varit min äta vad jag vill dag, så har ätit kakor och fattiga riddare. MUMS!!
Även om mina äta vad jag vill dagar inte spelar så stor roll längre eftersom jag fuskar när jag har lust nu för tiden.
Men nu ska jag bara sitta i soffan och kolla på tv tills jag somnar! Sov gott allihopa!
Puss och kram.
 
Hahahaha jag dör när jag ser sista bilden!! Det är min lillasyster som ligger och solar ute idag och hon låg still i typ 30 sekunder och sen hade hon blivit så himla brun sa hon så att det räckte. Haha gosigaste!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: