To the moon and back

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Är så enormt trött idag så vet inte vart jag ska ta vägen. Kan vara för att jag satt uppe länge inatt och gjorde klart mitt biologiarbete eftersom jag aldrig kan lära mej att göra det i tid. Haha jag skrev 2 meningar, somnade i en kvart, skrev 2 meningar, somnade i en kvart och så höll det på.... Men den blev iallafall klar som tur är!
Idag är det en helt vanlig Onsdag i skolan, inget ovanligt som händer tror jag? 
Efter skolan följer jag med mamma och storhandlar direkt eftersom det inte blev något igår. Och inte fick jag med mej någon till vårdcentralen heller, haha men pappa har ringt nu på morgonen så nu väntar vi på en tid under dagen. Annars så blir det bara plugg idag efter skolan, måste skriva typ 8 kapitell om mej själv på Engelska, kul..
Men hoppas ni får en bra dag! Vi kanske hörs senare.
Puss och kram.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: