You got me begging baby

Kategori: Allmänt

Hejsan på er!!
Antar att ni precis som jag satt spända och hoppades på att Anton skulle gå vidare till finalen igår? Iallafall dom flesta tjejer.. Men alltså på riktigt. Hans blick, jag smälter! Hela han är så jäkla perfekt!!
Lyssnar sönder mina hörlurar på honom.
Men iallafall. Idag blir det mera plugg, men det gör inte så mycket för solen lyser in genom fönstret och så kan jag lyssna på Anton hela dagen så det här kommer gå lätt.
Ska även hinna gå förbi Ica en stund sen för att köpa nytt spotify eftersom mitt gått ut. Och youtube suger verkligen att lyssna på när det gäller mobilen, för man kan inte stänga igen mobilen för då slutar musiken. Jaja.
Och igår fick jag ett mail av VS där det stod att min bikini blir lite försenad och kanske inte kommer förens den 28/3???? WHAT?? Vi ska ju till Gustavsvik nästa onsdag!!! Haha jag får gå naken med andra ord för har ingen annan bikini.. Äsch det löser sig väll.
<33333333333
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: