Today

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Idag började min dag med att jag skulle vara vid skolan vid 10. Sen åkte vi buss till Gustavsvik med skolan. Så där har jag varit i princip hela dagen. Va med Sara, Ahmed, Sebastian och Magnus hela tiden, och det var as kul!! Haha eller ja... Den mesta tiden iallafall. Kanske inte när Ahmed kletade ketchup i hela mitt ansikte när vi åt.. Haha jävlar vad han ska få igen för det! Ska bara komma på nått riktigt bra först.
Iallafall så var vi hemma vid kvart över 4 typ och då följde jag med mamma och storhandla som vanligt. Och nu har vi kommit hem och precis ätit kvällsmat. Nu ska jag kolla på Andra Avenyn, och sen sova. Haha redan trött, det tar på krafterna att bada och springa runt en hel dag.
Men ha en bra kväll och sov så gott!
Puss.    
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: