Summer dreams

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Vet ni vad jag gör??
Jag sitter jag kollar på en massa bilder på weheartit på sommar, glass, bada, resa, allt möjligt. 
Jag får lite panik för nu vill jag ha sommer! Eller, iallafall vår. Orkar inte med att trycka in vinterjackan i skåpet varje dag i skolan, eller att komma sent för att jag inte hittar mina vantar haha. Det räcker lixom nu.
Så här sitter jag och drömmer mej bort till när man kan äta mjukglass varenda dag, bada vid näset, vara ute sent på natten med sina vänner och grilla och allt sånt där. 
Åh herregud vad mysigt!!
Känslan av att vara fri och inte behöva göra en enda jävla läxa, eller gå upp tidigt. Haha underbart!!
Men tyvärr är det ju ett tag kvar, men weheartit hjälper mej att stå ut tills dess.
Och eftersom jag inte ska till skolan idag för att jag ska på några läkarbesök och kolla astman och lite grejer så kommer jag nog att sitta här ett tag till, för ska inte till doktorn förens om ett tag.
Men hoppas att ni får en bra dag i skolan!
Puss.
Haha asså titta vad sommrigt!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: