Ohana

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Det har varit en jätte rolig dag både i skolan och efter. Min klass blir ju bara underbarare och underbarare för varje dag som går! Och efter skolan så var jag med Sara, min absolut bästa!!
Just nu sitter jag och kollar på gladiatorerna med min familj, och kollar runt på lite olika stilar på en text. Ska nämligen göra en till tatuering i Turkiet i sommar.
Jag ska skriva ''Ohana'' på revbenen. Och för er efterblivna som inte kollar på Disney och vet att ''Ohana'' är med i Lilo och Stitch så betyder det familj. ''Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten''. Så himla fin text!! Men jag ska börja med att bara skriva ''Ohana'' så får vi se om jag nån gång fyller på med hela texten. ÅH det kommer bli så fint!!
Bra då vet ni det!
Så ingen tar min idé!
Då blir jag arg.
Haha.
Ha en bra kväll, nu ska jag ha familje mys med världens bästa familj!
Puss.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: