It's all cause of you

Kategori: Allmänt

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hann helt enkelt inte.
Morgonen var jätte stressig för jag hittade verkligen inte ett enda par byxor någonstans. Haha alla var helt borta. Men tillslut så hittade jag ett par. Så just den delen av morgonen gjorde att jag inte hann blogga då.
 
Sen gick jag i skolan till halv 4, och avslutade med känguru matte. Fyfan jag hatar verkligen det!
Sen tog jag sällskap med Frida hem, gosigaste tjejen i världen! Så himla snäll och underbar person så ni vet inte!
 
Sen direkt när jag kom hem så åkte jag iväg till arbetsförmedlingen med pappa och sökte sommarjobb, eftersom jag är så trög att jag inte fattade hur jag skulle göra själv, så bad jag dom som jobbade där om hjälp.
 
När jag kom hem så lagade jag och pappa mat och sen åt vi. Sen var jag ute och gick med Ahmed.
Vi gick i lite mer än en timme tror jag (?) Och när jag kom hem så la jag mej i soffan, men somnade efter typ 3 minuter haha. Så det var historien om varför jag inte bloggade igår.
 
Men idag är det Fredag, vilket betyder jättekort dag i skolan.
Träslöjd och hemkunskap. Och på hemkunskapen ska vi göra bakelser som vi själva får dekorera och göra hur fina vi vill. Så det blir roligt!
Men nu blev detta en enorm bibel, ett plus i kanten till er som orkade läsa allt.
Haha hejdå.
 

Kommentarer

  • Frida Stenlund säger:

    Åå nedrans vad go du är min vän! Nu blev jag rörd! Du som är det Gosan!! Underbaraste och finaste! Love you!! :* <3 <3 <3

    Svar: Love you too!!! :*<3<3<3
    Amanda Johansson

    2013-03-22 | 13:05:05

Kommentera inlägget här: