Inside my heart is speeding beating faster

Kategori: Allmänt

Godmorgon!!
Hann aldrig uppdatera mer igår för satt med mitt Geografi arbete enda till 01.00 inatt. Asså jävla helvetes arbete det där!! Sen så hade jag några bilder och sånt som skulle fixas till arbetet nu på morgonen så nu har jag suttit med det i en timme också. Och sen när jag väl skickar iväg arbetet till min lärare så står det att det misslyckas!!!! WHAT!!! SKOJAR DET MED MEJ?? Hahahah jag dör vad jobbigt allt blev nu. 
Iallafall så var jag med Sara igår och hade ''pluggdejt'' tillsammans, och det sjuka var att vi faktiskt pluggade på riktigt. Det brukar vi inte göra. 
Men nu ska jag hitta nått att ha på mej idag och göra mej i ordning, och sen ska jag sitta bänkad framför tv'n för Anton och Robin blir intervjuade sen och det måste jag se! Haha är helt besatt av Anton.
Ha en bra dag, puss!
 
Såhär känner jag för Måndag.
För ful för att visas.

Kommentarer

  • nattis säger:

    Hej först och främst du har en jätte bra blogg och du är jätte gullig hihi :) Jag har två frågor, 1. Vad är det för diet du använder ( eller hur man nu säger ) 2. Var gjorde du din första tattoo, hur ser den ut? Kram nattis

    2013-03-04 | 20:36:45

Kommentera inlägget här: