I'll survive it all

Kategori: Allmänt

Ja men hej.
Idag börjar jag min Fredag med ett tandläkarbesök. Wiho. Hatar att åka dit men har ont i en tand så måste verkligen för står inte ut mer. Sen åker jag vidare till skolan och hoppas på att hinna med lite av träslöjden och sen hemkunskap med världens bästa klass. Sen är det helg igen? Det går fort som tusan nu alltså. Men det är bara skönt, snart påsklov också, som kan vara bland det mysigaste som finns ju. Haha okej Amanda vi vet att du gillar högtider.
Jaja.. Igår kväll så hade jag och Ahmed tänkt att gå ut och gå, vi skulle gå till Kina sa vi för vi ville gå långt. Men sen kom vi ut och märkte att det var typ 57- grader, haha så vi höll på att avlida den halvtimmen vi var ute. När ska våren komma så man kan gå ut och gå på riktigt?
Iallafall så avslutade jag min kväll med att se på film i soffan.
Men ni får ha en bra Fredag så hörs vi sen.
Puss.
 
OJOJOJ vilken gammal bild... Men åh vad jag saknar mitt tjocka hår som jag hade då. 
Ett tips till er där ute: FÄRGA INTE BLONDT!!! Ditt hår blir förstört för alltid haha......

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: