Today

Kategori: Allmänt

Hejsan på er!
Länge sen jag gjorde ett vanligt inlägg och skrev om min dag eller liknande, det har bara varit en massa om min klass på sistone. Men det är för att det är en väldigt jobbig tid just nu när vi måste lämna varandra och allt sånt så jag hoppas ni har överseende med att det kommer komma fler inlägg om min klass.
9A♥
 
Iallafall. Idag har jag varit på sån där övningskörningskurs i 3,5 timmar med mamma, pappa, Ronja och Ronjas mamma. Det var faktiskt inte så lång tråkigt som jag trodde det skulle vara för hon som höll i kursen var så himla rolig, haha skrattade hela tiden.
Sen har jag även hunnit att beställa hem 3 bikinisar från Victoria's Secret! Åh dom kommer lagomt till Turkiet så det blir perfekt. Dom är sååååå fina!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: