It's all about you

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Har inte bloggat dom senaste dagarna, igen.. Haha så kan det bli ibland. 
Eller ganska ofta på min blogg har jag märkt. Men vem orkar sitta vid datorn hela sommarlovet?
 
Iallafall så hade jag en jättebra midsommar med mycket god mat och underbara vänner. Och även ett nattdopp i sjön på det. Är så tacksam för alla runt omkring mej.
Och så har jag hunnit med att se min bror konfirmera sig.
 
Idag drog jobbet igång igen och jag trivs så himla bra med det, även fast barnen kan vara lite jobbiga. Men personalen är helt underbar, så roliga.
Jag fick även hem en av mina bikiniunderdelar från victoria's secret. Haha en? Varför inte bara skicka allt samtidigt? Så nu väntar jag bara på dom andra två underdelarna och mina tre överdelar därifrån så är jag redo inför Turkiet sen. Bara 27 dagar kvar, lääängtar!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: