Everything starts from something

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Jag har inte en enda bra ursäkt till varför mitt bloggande verkligen ligger på botten. 
Haha jag är bara lat och orkar inte sätta mej vid datorn och säga hej. Har ändå inte så mycket att skriva eller berätta då mitt sommarlov är värdelöst. Helt ärligt så suger det. 
 
Nej, men om 5 dagar åker jag och hela min familj + en till familj till Turkiet i 2 veckor. Åh det ska bli så underbart! 
2 veckor med bara sol och bad och inte behöva bry sig om någonting annat än att må bra och slappa.
Och eftersom vårat hotell inte har internet så kommer jag inte kunna blogga där nere heller.
Haha 2 veckor utan internet. 2 veckor utan att se vad alla vänner gör här hemma, utan att kunna skriva ett enda sms till någon eller det värsta av allt, inte kunna följa Justin på twitter och se vad han gör eller skriver. Fy nej jag får försöka hitta någon närliggande restaurang med internet haha. 
 
Jaja, nu har jag visat att jag lever.
Hoppas ni mår bra allihopa och att ni njuter av erat sommarlov.
Puss och kram.
Mina små troll ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: