When the music makes you move

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Har haft en fruktansvärd smärta i mina axlar hela dagen, som även ledde till huvudverk. Så nu sitter jag med nån maskin som pappa har. Den skickar ut elektriska stötar genom axlarna och ner i ryggen och tar bort smärtan. Jätte skönt faktiskt!
Haha vet att det låter läskigt, var as rädd innan jag använde den men det gjorde inte ett dugg ont.
Kan meddela att jag stannar hemma imorn också, och piggnar till ordentligt. Har lovat pappa att baka bullar.. Haha orka lixom. Men nu ville han ha det till på Fredag när vi ska fira min födelsedag så absolut kan jag fixa det.
Har även fått en massa nya foto-idéer som jag tänkte testa imorn och som ni kanske får se imorn kväll. Men nu ska jag se på tv med min familj och sen sova. Sov gott allihopa, puss!
 
Drar till med en skräll... weheartit IGEN.

Kommentarer

  • aschmanda säger:

    Det där lät sjukt läskigt! :s


    sv: Jaa det är ju de! :) Tihih gott att du tycker de! Lycka till! :)

    2013-02-07 | 15:58:50
    Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här: