I'm back!

Kategori: Allmänt

Godmorgon på er!
Har haft en jättebra helg påväg till Tallinn, i Tallinn, och påväg hem från Tallinn. Haha. Båten var jätte mysig och fin och maten var jättegod! Och inne i Tallinn var det lite läskigt.. Det kändes som att man gick runt i typ Ryssland eller nått.. Haha och jag gillar inte Ryssland! Har aldrig varit där men det känns läskigt där.. Nej men Tallin var väll mysigt men väldigt annorlunda mot Sverige kan man väll säga. Ni kommer inte få se några bilder därifrån för det var så dåligt väder, regnade och snöade och sånt där så jag vågade inte ta fram kameran så mycket för ville inte att den skulle bli blöt. Kanske dyker upp nån liten bild då och då, får se.
Nu iallafall så ska jag gå till skolan på första gången på länge. Var ju sjuk nästan hela förra veckan, var ju bara där och gjorde nationella proven. Så nu ska det bli jätte skönt att komma igång igen! Inte lika skönt att ta igen alla läxor som jag missat men det löser sig!
Efter skolan ska jag vara med Sara, och sen ikväll blir det nog plugg skulle jag tro. Vi hörs senare, puss!
 
En bild från weheartit. Haha det var den enda som var taggad med Tallinn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: