All the finer things in life

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Har varit och lunchat med Becca och Ida på stan för en stund sen, men nu är jag hemma och håller på att ta kort på en av våra katter. Hon ska flytta idag. Det var därför eftermiddagen igår var jobbig, för jag fick reda på det då. Hon trivs inte riktigt här, hon vill ha mer uppmärksamhet än vad vi kan ge så hon ska få bo hos ett par kompisar till oss. Så hon kommer få det toppenbra och det är nära att hälsa på henne när vi vill, vilket känns jätte skönt tycker jag! Men jag älskar den här katten så himla mycket så jag till och med grät mej till söms inatt, usch det är jätte jobbigt att lämna bort henne!! Men jag ska ta massa fina bilder på henne idag så att vi har massa minnen från henne, sen ska jag hälsa på henne jätte ofta! Åh mitt lilla hjärta. Ni får se bilder på henne sen ikväll när jag fått in alla bilder i datorn. Usch börjar nästan gråta bara av att skriva det här, haha ni får tycka att jag är töntig om ni vill. Men hon är min lilla älskling, älskar henne enormt verkligen!! Jaja hon sov hos mej inatt iallafall, så har fått gosa med henne ordentligt sista tiden. Okej nog om det!
När jag skulle ta bussen hem från stan förut, så började en gammal fullgubbe typ tafsa på mej och sånt vid busshållplatsen, men då kom världens snyggaste kille fram och räddade mej! Hehehe glaaaaad. Och sen så visade det sig att vi skulle åka med samma buss och att han bodde i Sandviken vilket är as nära där jag bor. Haha så nu är vi bestfriends. Men nu ska jag plugga, så vi hörs sen. Puss.
 
Sne bild från idag. Blev som hemma istället för kinamat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: