Todays

Kategori: Allmänt

Heeeej!
Idag har jag inte gjort ett skit. Haha bara suttit hemma. Mitt liv är tråkigt.
Men helt ärligt, så har det inte funnits så mycket att göra sista halvåret typ pga snö. Man orkar ju inte gå ut.
Men nu är våren strax här så nu blir livet så mycket bättre när man gå ut utan att behöva ha 10kg extra kläder på sig för att inte frysa.
Om en liten stund får jag skjuts bort till strå till Ronja, där ska jag sova inatt med henne och Beccis. Så himla länge sen så det ska bli as roligt!! 
 
En sak jag stööör mej på är norska tjejer. Haha nej jag stör mej inte på självla mäniskorna, men på hur dom ser ut.
Alla, nästan alla norska tjejer är sjukt vackra och har typ 2 meter långt hår. VARFÖR ÄR JAG SVENSK FÖR???
Vill också vara norsk. Man känner sig helt misslyckad när man ser dom ju :( hahaha livet som tonårstjej alltså.
LOVE LIFE...not.
 
Ja men titta på dom lixom.....
Dom på dom 3 sista bilderna heter Erika och Aurora. Jag läser deras dumma bloggar och man mår lika dåligt varenda gång. Hahah hejdå// Deppig svensk tonårstjej med kort hår.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: