Lördaaaaag

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Idag började jag min dag med världens godaste frukost och så tittade jag på 2 avsnitt Prison break med min lillasyster. Nu sitter jag och äter kiwi och vindruvor och ska se på film. Efter filmen ska jag duscha och packa och lite sånt för ikväll vid 18.00 så ska jag till skolan för att sova i aulan med min klass. Åh det ska bli så jäkla roligt!!
Men nu drar min familj till lek och buslandet så nu blir jag ensam hemma med Alexandra. 
Så nu ska vi se på film, vi hörs kanske sen.
Puss.
Utfyllnadsbild.

 
Sen så har jag fått en kommentar om att jag ska visa bild på min nya navelpiercing. Och svaret på det är nej. 
Haha för att det är en helt vanlig navelpiercing som alla andras, inget speciellt lixom. Plus att eftersom jag redan haft en piercing sen innan så har jag ett ärr på naveln som jag helst inte visar upp på en bild här på bloggen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: