It's like you took me to heaven

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Avslutade kvällen igår med lite plugg och prison break tittande innan jag inte klarade att ha mina ögon öppnade längre. Har blivit besatt av Prison break! Snyggaste bröderna någonsin så jag var fast direkt. Haha är så svag för snygga killar, men det vet ni nog redan om ni följt min blogg.
Idag är det skola igen och helt ärligt så gör det inte mej ett dugg. Får träffa klassen igen och det tackar man aldrig nej till. Och efter skolan så följer jag med Ronja hem för att plugga stenhårt inför kommande veckans alla jävla prov och annat kul som lärarna packat på oss.
Men nu ska jag hitta nått att ha på mej idag, vi hörs ikväll.
Puss!
 
Och DÄR har vi anledningarna till varför jag är besatt av Prison break.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: