Fuck this shit

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Blev inte så mycket bloggande igår för under dagen så hann jag inte, sen på kvällen kom Sara hit en stund för hon hade precis kommit hem från Egypten och såg ut som en pepparkaka. Sen när hon gick till Sebbe så gick jag ut och gick med Ahmed, och jag var inte hemma förens 22.30 och då hoppade jag in i duschen och sen somnade jag.
Idag var skoldagen kort men ändå så är jag så trött. MÅSTE verkligen plugga biologi idag till provet imorn men vet inte hur jag ska klara att plugga mer för det känns som att jag ska somna. 
Skolan dödar oss sakta men säkert. Dom 3 närmaste veckorna har vi:
* Biologiprov
* Spanskaprov
* 2 nationella historia
* Hemtenta i Svenska
* Spanska redovisning
* 2 matteläxor
* 3 nationella i Engelska
* Matteprov
* Kemiläxa

Hahahah.. Fyfan alltså! Varför inte bara flytta till Nordkorea och dö på en gång?
Haha lite så det känns just nu... Nej nu ska jag ta tag i biologin ordentligt. Vi får se om vi hörs sen eller inte.
Hejdå, puss.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: