15 September

Kategori: Allmänt

Godmorgon. Eller god förmiddag kanske man säger vid den här tiden.. 
Idag är det Lördag och jag saknar Molly och Hanna som är i stockholm..utan mej. Bajs barn! Jahopp ikväll kan bli en bra kväll..fast mer troligt att det går åt helvete. Jag och Martin ska vara barnvakt till mina små sytrar,FYFAN säger jag bara! Vi ska laga mat till dom också,SHIT HUR SKA DETTA GÅ???? Vi kommer bränna allting så det kommer sluta med att vi beställer pizza. Haha.
 
Har enormt jävla mycket läxor också,dax att sätta igång kanske? skjut mej...tack!
Och städa rummet,nu börjar dagen dåligt..ett tecken på att kvällen blir dålig den med. Haha nejdå,det är bara att tvinga barnen att sova. Funkar alltid!
 
Sitter och myser med en våra kattungar,och ja det är en nakenkatt. Och tyck att dom är fula och äckliga om ni vill,men dom är helt underbara så Fuck what people think. Haha hård jag är. Och vänd på huvet för jag orkar inte vända på bilden. puss hejdå.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: