One Grain Of Sand

Kategori: Allmänt

Jälvla internet här hemma som aldrig funkar!! Blir så arg på det!!
Förlåt för att jag inte bloggade så mycket igår, men det gick ju inte som sagt.
Får hoppas på att det går bättre idag!
Behöver inte säga vad jag gör just nu för vid det här laget så vet ni nog allt om alla tända ljus och mitt te osv..
Men idag ska jag göra nån matteläxa sen åka och handla med mamma och ikväll ska jag gå en promnix med Simon, och så ska vi tvinga med Gabriel också. Efter matteläxorna är klara så är alla läxor färdiga för den här veckan,så gött!!
Skrev 8 sidor om fysik igår för att vi skulle göra en sammanfattning..Och när jag precis skrivit klart dom sidorna så finns det längst ner på sista sidan i kapitlet i boken..Vaddå? JO en sammanfattning och den täckte en sida. OCH JAG SKREV 8???? Åh då blev jag arg!! Men gjort är gjort.
Och sen är jag arg för att det regnar hela tiden så att jag inte kan gå ut och ta kort..Haha mina syskon vägrar stå i regnet.. Men får hoppas att det är sol på Fredag för då ska jag ut och ta kort med Ahmed. Idag är det fysikprov i skolan och annars är dagen ganska chill, fast Torsdagar är längsta dagarna men det gör inget. Oj vad mycket ointressant jag skriver..Haha stackare som läser min blogg,hörs sen!
 
Haha och en tråkig bild på det. Shit.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: