Myskväll

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Ligger nerbäddad i soffan med täcke och allt och tittar på twilight med systrarna. Kollar runt lite på sånna där tröjor som jag visade att jag ville ha förut, och jag har hittat den perfekta tröjan!! Åh är helt förälskad i den! Blir nog att beställa den sen. Åh ska ha den jämt,så mysig och så fin! Hihi ni får se den sen om jag beställer den. Ni kommer älska den..Eller det kanske bara är jag som gör? Haha skitsamma.
Är så mätt så jag spricker snart. Blev att fuska med pizza idag istället med gröt, för mamma hann äta upp gröten innan mej :( 
Ikväll blir det samma som igår, myskväll med mamma framför en film skulle jag tro. Ingen skola imorn heller. Taggar till tisdag, då ska jag till frisören och färga håret. Blir mörkbrunt som min riktiga hårfärg är,blir skönt att se ut som vanligt igen. Haha vet att ni bryr er så jävla mycket om det.. Haha vi hörs lite senare, pusshej.
 
Äej vafan...Ni fick se den nu. Visst är den fin?!!

Kommentarer

  • Elina säger:

    Vart har du hittat/köpt den på för sida?
    Skit fin, men fanns det några fler?? :D

    Svar: Jag hittade den på aliexpress.com Jättebra sida! ja det fanns många fler :)
    Amanda Johansson

    2012-10-24 | 20:46:38

Kommentera inlägget här: