It's like wishing for rain as I stand in the desert

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Det började regna igår så det blev inga bilder på syrran tyvärr. Haha hon vägrade gå ut...
Så jag satt hemma framför tvn istället.
Nu på morgonen har jag haft det jätte mysigt!! Tände som vanligt en massa ljus och drack te,fuskade även och doppade några pepparkakor i mitt te. Mina systrar satt bredvid mej och åt frukost och vi satt och pratade och sa att det kändes som det va jul....Haha jag är så beroende av att prata om jul så det är sjukt..Längtar mer än nånsin!!Idag är det en kort dag i skolan och efter skolan ska jag leka med Sara,får se vad vi hittar på men jag lovar att höra av mej direkt efter skolan!
Hoppas ni får en bra dag,puss hej.
 
Haha och DÄR kom dom. Dom där jävla ljusen igen tänker ni...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: