I am feeling one thing

Kategori: Allmänt

Hallå!
Skolan idag va väll okej,förutom att min klass hade damp på musiken. Annars helt okej.
 
Prov imorn så ikväll ska jag plugga genom det så att det sitter! Annars kanske jag ska ut och foto med lillasyster,som vanligt. Just nu sitter jag och äter kesella med hallon,så himla gott! Ska försöka hinna med en PW sen också men får se hur det blir med det. 
 
Sen vill jag bara säga att vi fick en massa papper och en bok om gymnasium idag,och så såg vi en film om gymnasium. Och fyfan vad jag längtar!! Aldrig längtat såhär mycket till något förut tror jag. Åh tänk er att få gå och utbilda sig till precis det man vill,ska bli fotograf och jag avlider snart. Vill dit NU! Vill lära mej nu,vill inte gå i tråkiga 9an. Haha vad jobbig jag är..Men det ska bli så himla underbart!! Och även att få se lite annat än den här staden. Ska ju gå i Örebro och det ska bli så skönt. Haha Molly och jag har kommit på att då är det ju jätte lätt att åka till Marieberg och shoppa och sånt om man vill,haha hur gött??? Sen kanske det till och med blir så att jag och Molly flyttar dit på vårterminen i 1an,eller möjligtvis 2an. Skulle vara så kul att köpa möbler och inreda en lägenhet som vi ska bo i. Åh vilka planer jag har,eller vi faktiskt. Om ni visste vad jag och Molly har för planer..Haha herregud,livet är för kort för allt som vi vill göra. Men allt löser sig i slutändan. 
 
Shit vad jag babblar,vi hör ikväll igen. Puss.
 
GODASTE!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: