27 oktober

Kategori: Allmänt

Hej!
Kvällen igår var så himla bra så det finns inte. Världens finaste vänner! Imorse så väckte jag Molly med frukost på sängen, Hahahaha det bestod av pepparkakor, en lussekatt, mandarin och julmust. Haha jävla julkänsla.
Iallafall så åkte Molly vid 14.00 ungefär och sen så har vi sagt hejdå till våran sista kattunge som skulle flytta. Det va ledsamt! Lilla Leif, kommer sakna honom! Nu ligger jag nerbäddad i min säng och har tänt ljus och så har jag med mej min gosiga katt Sockan. Vi ser på film och myser. Ikväll blir det Halloween firande här hemma med god mat och sånt, ska även spöka ut mina småsystrar som ska gå bus eller gosis. Hihi det är alltid lika kul. 
Men vi hörs sen, puss.
 
Jävla bild som vägrar vända sig åt rätt håll..Jaja ni får vända på huvet. Sådär mysigt har jag det just nu iallafall.
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH JAG DÖÖÖÖR VAD JAG LÄNGTAR!!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: