Vad ska det stå här?

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Herregud, är helt sjukt extremt enormt trött. Orkar knappt hålla mej vaken, men måste för ska ta hand om små barnen och fixa så att dom kommer till skolan för mamma och pappa jobbar. Japp så inge mer sova nu inte. Vi sitter och kollar på Rudolf med röda mulen och får bara mer och mer julkänslor..Haha vilken skräll.
Idag är det en kort dag i skolan, slutar 13.25... MEN idag är det luciaträning så slutar inte förens 14.30 bara för det..Jobbigt. Men efter det så ska jag följa med Sara hem, haha vi ska träna på våran låt som vi ska sjunga på avslutningen och lite sånt. Får se hur det går. Sen blir jag hämtad av min mamma och så ska vi kanske åka och handla, och sen fortsätta julpynta eftersom vi inte hann med allt igår. Låter som en bra dag tycker jag! Men vi hörs ikväll igen när jag kommer hem, om inte tidigare (om jag lånar Saras dator) Puss hejdå.
 
Världens mysigaste julfilm, slår precis allt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: