TIPS!!

Kategori: Allmänt

Jag tänkte ge alla dom som vill äta nyttigt ett tips. Är ni precis som jag, älskar choklad mer än nått annat? 
Det är nog dom flesta.. Iallafall så har jag och min mamma hittat en chokladglass som är gjord för sånna som jag t:ex som verkligen äter nyttigt men har det där suget efter choklad hela tiden. Glassen innehåller inget onyttigt, inte ens socker. Den är hur god som helst och man kan äta den med gott samvete. Hur underbart är inte det??
Så det är ett jättebra tips för er som tränar eller vill gå ner i vikt osv, som ändå vill unna dej nått gott. Köp den här glassen! Jag köpte den på Maxi för 20kr tror jag. Hur billigt som helst och lätt värt det.
 
Lovar att ni inte blir besvikna!
 

Kommentarer

  • louise säger:

    Hur äter du? Jag menar, du skriver rätt ofta om att du äter nyttigt, och försöker att börja med det men hittar ingen bra metod. Kan du ge några fler tips? Skulle vara jätte snällt!

    Svar: Jajamän, absolut kan jag ge fler tips! Kommer ett inlägg om det lite senare.
    Amanda Johansson

    2012-11-05 | 18:41:19

Kommentera inlägget här: