Sista November

Kategori: Allmänt

Halloj!!
Jaha, vad gör jag då? Ingenting. Taggar att det är December imorn=Julkalender och äta vad jag vill. Hur underbart???
Har kommit på att jag är en ganska så törr människa. Det är helg och jag är hemma med familjen, igen. Jag hittar aldrig på något, träffar aldrig mina vänner längre, sitter alltid hemma. Det händer inget i mitt liv just nu. Allt som snurrar runt mej just nu är jul. Har inte träffat Molly på en månad. ingen av oss har kunnat. Känns jätte konstigt när man tänker efter. Men har ingen att va med typ. Haha Forever alone<3<3<3<3
Nejdå men livet är jättebra faktiskt. Visst jag träffar inte så mycket folk nu för tiden men jag mår bra iallafall. Vännerna finns kvar och vi ses när vi har tid lixom. Sen är det så (i mitt fall) att min familj kommer i första hand! Vad det än gäller så kommer dom alltid först, skulle inte lämna min familj för någon annan! 
Haha jaja Amanda, då vet vi det. K. Nej men typ så är det ju, ingen bryr sig om detta egentligen. Haha tror att jag säger godnatt här för kommer inte skriva mer ikväll, ska se på film nu pusshej.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: