Q/A

Kategori: Allmänt

Hejsan, fick en fråga av Cassandra om inte jag kunde beskriva en perfekt kille. Hon ville inte att jag skulle säga att alla är fina på sitt sätt och sånt (fast det är alla) Men hon ville att jag skulle förklara hur en perfekt kille skulle vara om han skulle finnas.. So here we go!
 
Tänker skriva precis allt nu, bara så ni vet. Och kom ihåg att det är mest på skämt det här för det finns ingen som är perfekt.
 
Men om den perfekta killen skulle finnas så tycker jag att han ska vara såhär:
 
Jag vill att han ska kunna va sig själv, fjanta sig och ha samma humor som mej. Han ska kunna få mej att skratta. Han ska inte skämmas för något, utan han ska kunna vara helt ärlig med mej och säga vad han tycker och tänker. Han ska vara sig själv. Han ska inte ljuga för mej. Jag ska kunna känna att jag kan lita på honom, veta att det jag säger stannar mellan oss. Han ska vara snäll och omtänksam. Han ska visa att han bryr sig om jag mår dåligt eller är ledsen, inte försöka skämta bort det. Han ska vara äkta, ingen fake som snackar skit bakom ryggen eller utnyttjar mej. Då är det byebye direkt! Han ska finnas som stöd och jag ska känna att jag kan vara mej själv med honom.
Han ska lukta gott, haha inte lukta äckligt eller vara äcklig. Han ska duscha, borsta tänderna osv ordentligt! Hahah. Nej men seriöst!
Sen så älskar jag killar med smilgropar! Och mjukt lite halvlångt hår. Det är så fint! Jag tycker personligen inte att killar ska ha vax/wax (hur det nu stavas) För jag gillar att kunna dra fingrarna genom håret utan att bli kletig av sånt skit. Han ska inte vara för utseende fixerad, men ändå bry sig lixom. Älskar när killar har gråa mjukisbyxor! Typ TeamSportia mjukisar. Visst tycker om adidas byxer på killar också, men gråa mjukisar är alltid bäst. Fast självklart jeans och sånt ibland också. Han ska vara artig och trevlig mot folk, inte snobbig och tro att han är bättre än alla andra. Han ska vara snäll mot barn och djur!! Det är jätte viktigt. Sen så ska han ha ett fint leende och ögon. Och muskler. Haha men vilken tjej gillar inte muskler? På magen, ben och armar. Stora arm muskler är det snyggaste som finns! Han ska vara längre än mej, så att jag får stå på tå när jag ska pussa honom. Han ska gilla att pussas och kramas, väldigt mycket. Han ska inte tvinga mej att se på skräckisar, men skulle vara ett plus om han gillade kärleksfilmer. Han ska våga säga att tjejen i en film är snygg utan att behöva tro att jag blir sur, och jag ska kunna säga samma sak om killen i filmen. Älskar att få komplimanger så det är ju lite extra kul om han tycker om att ge sånna. Han ska vara mogen, ingen fjant som tror att han kan allt. Han ska inte vara för avundsjuk så att man blir sur på honom, men litegrann är alltid gulligt för då vet man att han bryr sig om mej. Men absolut inte för mycket. Han ska visa att han älskar mej, inte bara tro att jag vet det. Utan verkligen visa det på gulliga sätt. Jag älskar att hitta på saker, dra ut på äventyr, så det ska han också tycka om. Inte bara sitta still jämt. Han ska vara duktig på att skicka långa och söta sms som man somnar leende av. Han ska våga hålla mej i handen och pussa mej i pannan eller på munnen när vi är med hans vänner, han ska inte skämmas över att vara min. Han ska absolut inte vara otrogen! Han får självklart tycka att andra tjejer är snygga osv men inte göra något med dom! 
Hahaha någon som vill vara min Prince Charming? Haha ingen som orkar......... Nej men det låter som att jag är enormt ytlig och bara tänker på utseende och sånt, men så är det ju självklart inte. Jag bryr mej om insidan också! Men visst så är jag lite kräsen, jag menar muskler och sånt är lixom det finaste som finns, och mjukt lite halvlångt hår också. Haha shit Amanda, det blev en bibel. Men hoppas att jag svarade bra på frågan Cassandra, och hoppas att alla ni som läser detta inte tror att jag är världens störta idiot eller nått.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: