Q/A

Kategori: Allmänt

-Hur är det mellan dig och Martin? Är ni tillsammans? Kram

- svar:  Det är bra, vi är vänner och inget annat. Kram

 

-Finaste 99,98,97 och 96:an både tjejer och killar?  Kramis

- svar:  Haha oj, den va svår! 

99or= Ida Callenvik (stavar man så?) Vet ingen kille..

98or= Klara Wismar & Olle Detter 

97or= Alexandra Lundh & Ahmed Karim

96or= Jessica Bergenheim & Erik Kapanen

Kram!

 

-Räkna upp de fem snyggast killarna i kga :)

-svar:   Hahahah jobbig fråga…. Ehm, Anton Andersson (94 eller nått tror jag) Ahmed Karim, Erik Kapanen, Philip Kivelö och Marre.

 

-Varför gjorde du och Martin slut? Var det bådas beslut, ni var ju såååå gulliga :(
   Och har du någon annan kille som du träffar nu? Vem isåfall? :) kram

-svar:   För att jag inte hade några känslor kvar. Nej det var mitt beslut. Tack så mycket! 

Och nej jag varken skriver eller träffar någon annan kille just nu :) Kram

 

-Har du fortfarande lite känslor kvar för Martin? 

- svar:   Nej det har jag inte.

 

-Vem är din närmaste vän? :) fin blogg!

- svar:  Min närmaste vän är Molly Holmén, tack så mycket! :)

 

-Är du oskuld? 

-svar:   Nej det är jag inte.

 

Är du kär? 

-svar:   Nepp inte ett dugg.

 

Din favorit film? 

-svar:   Twilight!!!!

 

Vem var den första killen du var kär i?

-svar:   Haha, den första jag var kär i var Ahmed.

 

-Hur nära vänner är du och Ahmed? -svar:   Bästisar!

Kan du berätta saker för honom? - svar:  Ja det kan jag!

Litar du på honom? -svar:   Jag litar på han mer än nått annat!

Har du varit kär i honom? -svar:   Haha ja från att jag gick i 2an till 6an…Haha men det är över nu!

 

-Vad är din dröm?

-svar:   Att bli proffesionell fotograf över hela världen!

 

-Saknar du Martin och om du gör vad saknar du med honom? 

- svar:  Vi är fortfarande vänner och har kontakt och så, och jag saknar inte att ha ett förhållande. Gillar att vara singel.

 

-Hejj mandi :D
har världens bästa fråga :ppp om du va TVUNGEN att ligga med en lärare på skolan, inte vikarie, lärare! och du måste säga någon, vem blir det? mohaha :D
och visst älskar du mig? :')

 - svar:  Haha för den där frågan så hatar jag dej…. Det finns verkligen ingen lärare som jag skulle kunna ha sex med! Skulle hellre dö.....Och ja, självklart älskar jag dej min underbaring!! :')
 
 

-Vem är den starkaste personen du känner? Alltså rent psykiskt inte fysiskt.

-svar:   Jag känner många starka personer. Men dom två starkaste är nog Molly och Ahmed.

 

Vad tycker du om mig? Erkänn att du tycker jag är bäst! :)

-svar:   Tycker att du är en underbar vän! Och självklart är du bäst Robin! ;)

 

-Skostorlek? 

 - svar:  36-37

 

-Vem av dina syskon skulle du förvandla till en bergsget om du kunde?

  -svar:   Haha vafan… Just nu Alma för hon håller inte käften, hon bara gråter! Eller Agnes som bara tjatar på mej hela tiden.

 

-Om himlen och helvetet finns, var skulle du hamna? :) 

- svar:  Himlen, är världens snällaste människa :')

 

 

Hoppas ni blev nöjda med svaren, pusshej!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: