Oj här gick det snabbt...

Kategori: Allmänt

Haha fick en fråga om HISS/DISS inlägget som jag tänkte svara på nu.
 
Hur fan kan du inte gilla Håkan??? Han är ju bäst!! 
Vad är det som gör att du inte tycker om honom?
 

Svar- Hahaha... Okej det är såhär. Jag tycker inte om Håkan Hellström. Jag förstår mej inte på hans musik alls faktiskt, kan inte koppla hans texter med mitt liv vilket jag gör med typ all annan musik, och därför så klickar jag inte med honom. Har inget emot att nån annan gillar honom. Det är ju upp till var och en lixom. Men enligt mej så är han ingen artist, inte min stil för fem öre. Plus att han sjunger förjävla falskt, värre än mej hahahah då är det illa!!
Nej men det är samma sak med Melissa Horn för hon har typ samma klang på melodier och text och det är inte min grej alls. Håkan har en enda bra sång och Melissa med. Sen suger resten av deras låtar, haha my opinion!
 
Puss på er haters!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: