Nu tändas tusen juleljus på jordens mörka rund

Kategori: Allmänt

Godmorgon! 
Har precis sjungit för lillasyster som fyller 7 år idag, och nu sitter vi i soffan som vanligt och dricker te. Alltid samma visa. Idag är det en underbar dag!! Första lektionen är slöjd och efter det har jag hål i 1 timme och 35 minuter, då går jag hem en stund. Kommer tillbaka och har so, sen slutar jag egentligen, men idag stannar jag och Sara kvar och äter lunch och sen går vi till musiksalen för att träna på våran låt till julavslutningen. Men det brukar inte ta så lång tid så är nog hemma runt 1 skulle jag tro. Sen när jag kommer hem ska jag kanske baka tårta åt syrran, beroende på om kalaset blir idag eller inte. Japp. Det var allt tror jag. Slöjden blir inte lika rolig som vanligt idag eftersom Ahmed är i Kurdistan den jäveln. Men han kommer hem på Söndag tror jag det va och det är bra för jag saknar honom!!
Men nu ska ag fixa frukost åt mina systrar, pusshej.
 
Födelsedagsbarnet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: