Mysmorgon

Kategori: Allmänt

Haha godmorgon, den här morgonen blev inte som alla andra. Min lillasyster kunde inte sova så hon gick ner til soffan och satte sig, och jag tänkte att hon inte skulle behöva sitta där helt själv så jag gick ner till henne. Då var kl 05.30....Sen kom jag på att jag börjar kvart i 9 idag. Haha 3 timmar kvar till skolan... Så jag ställde mej och stekte plättar till mina syskon till frukost i brist på annat att göra. Japp så nu har dom ätit plättar, grädde och sylt allihop. Själv får jag ju inte äta det så jag dricker bara te.. Men ikväll får jag fuska med LCHF. För ska på Twilight med mamma, Becca och Annika. Vi ska äta på resturang och så ska jag äta godis till filmen. Haha det ska bli så jävla gott för har inte ätit godis på jag vet inte hur länge. Haha ja längtar faktiskt jätte mycket!! Och att se Twilight!!! Gud jag och becca har taggat hur länge som helst till den här dagen!!!!
 
Iallafall så är nog det, det ända jag har att säga såhär tidigt på morgonen, så vi hörs senare, får se när det blir men nån gång under dagen iallafall. Pusshej.
 
 
 
BILD PÅ PLÄTTARNRA. 
 
Haha och där är bilder på plättarna som jag glömde att ta kort på. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: