mango

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan, sitter på vardagsrumsgolvet och äter färsk mango. Så jävla gott!! 
Har precis dansat runt i hela huset med mina systrar, vi har välldigt mycket energi ikväll, Och det får stackars pappa lida för. Haha. Sitter även och laddar ner en till julfilm som jag och mina systrar ska kolla på ikväll när vi ska sova. Haha mamma jobbar natt så jag och små tjejerna tar mamma & pappas säng inatt och pappa får sova i min säng. Låter kanon enligt mej! Fast pappa gillar att sova i mitt rum säger han, så det är ju bra!
VET NI VAD JAG VILL GÖRA???? Köpa en massa apelsiner och nejlikor och sätta nejlikorna i apelsinerna, kan ni förstååå hur mycket jul det kommer lukta i mitt rum denna jul???? Hahahahahah åååh vad underbart!!! Nej herregud godnatt med er nu är jag trött, övertrött tilll och med! Så nu blir det sängen, puss kram kyss ovs, ikväll fick ni en massa saker, haha godnatt.
 
OJ vilken fin frisyr jag har... Hahahahhaha
Orka vara seriös, orka vara fin/söt, orka vara normal.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: