Måndag

Kategori: Allmänt

Nejmen godmorgon på er!
Idag är det Måndag, så man är väll inte på det bästa humöret kanske, men är ändå glad. Just nu siter jag i soffan och dricker te (hej jag är en gammal tant) Och mina systrar sitter och äter plättar till frukost. Åh jag vill att den här skoldagen ska ta slut!! För när jag kommer hem får jag träffa min saknade pappa och min saknade bror! Åh vad jag längtar!!
Sen ska jag med mamma och handla, haha standard typ... Men hon kan inte storhandla själv, för hon måste lägga alla påser i bakluckan på bilen och luckan är trasig. Den kan inte hålla upp sig själv som en vanlig lucka ska, så man måste stå och hålla upp den hela tiden. Och hon klarar inte det samtidigt som hon ska bära i påsarna..Haha så det är mitt jobb. Har ett litet problem om vad jag ska ha på mej idag.. Mina favorit mjukisar är smutsiga :((( Haha jorden går under typ! Nej men seriöst, kan inte ha jeans. Verkligen inte, hatar det. Oj vad ni bryr er.. Men nu ska jag och mina systrar kolla på Sunes Jul, hahaha orkar inte vad julberoende vi är. Men det är ju så mysigt. Så är det. Vi hörs efter skolan, pusshej.
 
Hahahaha jag dör, såå jag!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: