Love Life

Kategori: Allmänt

Hola!
Är hemma från skolan nu som förövrigt var riktigt rolig idag! Hade kul med klassen sista timmen, eller det va inte hela klassen men en del iallafall. Dock kommer vi inte mycket framåt i geografin men det löser sig alltid. Nu ska jag och mamma strax iväg och handla, vi har hittat jättefina ljus som luktar äpple&kanel och apelsin, dom luktar jul så jag var tvungen att ha dom! Haha skräll..... Iallafall så ska jag baka om en liten stund också, och vad det blir får ni se senare, och sen ska jag fixa pyssel som sagt. 
Precis innan vi gick hem från skolan idag så fick jag testa Sofias läppglans som hon har fått av sin pappa från London, Victoria Secret, åh vad gott det va!! Och då kom jag på att lilla pappsen är ju i London just nu, hihi kanske ska slå en liten pling och be om några småsaker? Plus att han ska köpa te till mej! Lixom London är ju typ teéts stad. Dom dricker ju as mycket te där och det finns helt sjukt enormt mycket olika smaker där. Så han ska hitta jul te till mej, bättre kan det inte bli ska ni veta!!
Haha ni tycker säkert att jag är löjlig, men det är sån här jag är.
Men nu ska vi strax gå till affären så vi hörs sen, och håll utkik för det kommer lite nya bilder senare idag!
 
OCH NÄR FAN KOMMER SNÖN TILL DENNA SKITSTAD?????

Kommentarer


Kommentera inlägget här: