Låt det brinna, låt det brinna

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Vaknade verkligen på rätt sida av sängen idag! Kommer ner och hoppar genom duschen lite fort, kommer ut i hallen igen och märker att mamma hade hängt upp en ljusslinga på trappan igår när jag hade somnat. Hur glad blev jag inte då tror ni? Haha överlycklig!! Jag och min syster sitter nu i soffan med typ miljontals tända ljus, ljusslingan i trappan och alla stjärnor i fönstrena. Haha och så dricker vi jul te och äter pepperkakor. 
2 dagar kvar till julkalendern, då är livet på topp mina vänner!
Haha nej nu ska jag ge mej..
Idag då? Längsta dagen i skolan, inte så kul.. Men efter skolan åker jag iväg till Sandra som jag har saknat så himlans mycket! Så ska jag leka med henne hela dagen, blir kul. Och ja det var min dag. Haha händer inte så mycket i mitt liv. Haha undra vilka det är som läser detta, vilka är det som dag efter dag går in här och orkar läsa om att jag har inbillat mej själv om att det är jul lixom? Haha ni är underbara som orkar med mej, puss på er!
Nej nu ska jag gå och väcka min bror så att han hinner till skolan, hörs när jag kommer hem från Sandra sen.
 
Säääämsta mobilbilderna... Ni kanske får bättre från kameran sen om jag orkar.
Haha och sista bilden är på min trapp, bilden är sne men jag kan inte riktigt komma på åt vilket håll den är sne?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: