John Bauer

Kategori: Allmänt

Dagen har varit as bra! Var på John Bauer gymasiumet förut med pappa, Molly, Mollys pappa och Sara. Det var jätte inspererande och det gjorde det hela så mycket svårare. Mitt val står mellan 2 linjer. Dom är ganska lika men det finns småsaker som skiljer dom åt, och det är dom som gör det svårt. Men det var verkligen jättekul att åka dit och skolan är så himla fin och fräsh (stavning på det) Har aldrig sett finare lokaler och sånt på en skola. Och personalen var grym, verkligen!! Och media linjerna verkar så sjukt bra! Åh jag längtar till att börja där!!
Slippa Österleden, alla lärarna och andra personer. Underbart! Längtar att få träffa massa nya vänner och folk som har samma intresse som jag! Och att få en ny klass, det ska bli fantastiskt! Haha det hemska är väll att jag kommer inte sakna min tid på högstadiet ett jävla dugg, är så lycklig att det snart är över, för hatar verkligen att va där! Haha ni får tycka vad ni vill om det jag skriver men jag är så lycklig som snart slipper det! 
Nu har jag precis slängt i mej lite mat och ska strax börja med rummet. Vi hörs senare!
 

Kommentarer

  • Leanne säger:

    Jag kan verkligen rekommendera JB! Jag gick också media. Skolan är as najs och lärarna är sjukt bra! Man har lixom en helt annan kontakt med lärarna, de blir mer som "kompisar". Skolan kämpar verkligen för att DU ska utvecklas så mycket som möjligt. Det enda jag inte va nöjd med var klassen.. den va jätteträlig.. :/så jag bytte till Karlskoga efter någon månad. Jag ångrar att jag bytte något enormt! Ändå om klassen inte va den bästa skulle jag kunna stått ut. Handlar ändå om ens framtid... Det går inte ens att jämföra media linjen på Möckelngymnasiet och på JB haha.. Utbildade och as sköna lärare, bra lokaler, jättebra utrustning och arbetssystem. Sen får man ju en egen mac ;) As smart att arbeta med allt på en dator. Fan, blev en bibel här haha. Men kände jag va tvungen att tala om det så du inte gör samma miss som jag hehe. Du kommer inte ångra dig om du väljer JB :D

    Svar: Tack så himla mycket att skrev det! Uppskattar det verkligen! Ja det verkar helt grymt där borta och det kändes helt rätt för mej när jag var där på öppethus. Tack så sjukt mycket!! :D
    Amanda Johansson

    2012-11-11 | 18:07:40
    Bloggadress: http://leannes.blogg.se

Kommentera inlägget här: