Jävla fan

Kategori: Allmänt

Hatar internet här hemma ibland alltså! Funkar ju fan aldrig känns det som. Så nu har jag grejat med det i en timme typ och äntligen fick jag igång skiten.
Nu sitter jag mätt och belåten och lyssnar på musik, ska strax gå ner och duscha och sen göra läxa. Åh hatar läxor. Men vafan snart jullov. Hahahhaha.
Nejdå inte snart men rätt så snart ändå.
Pappa kommer hem från jobbet om 2 timmar med ett objektiv som han har lånat av en kompis till honom som jag ska få testa lite med, ska bli så himla rolig!! Och om jag gillar det så ska mamma och pappa beställa ett sånt till mej!!! ÅH JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!!!!!!
Så ska fota lite ikväll när han kommer hem så ni kanske får bilder senare eller så får ni dom imorn, vi får se.
Men vi hörs lite senare, puss.
 
Varför ser inte jävla Karlskoga ut såhär för????????
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: