It could be the start of something new

Kategori: Allmänt

Godkväll.
Har inte så mycket för mej så kan lika gärna blogga lite mer.
Har nyss kollat solsidan och Helenius hörna med min familj, och nu ska jag skriva lite på en läxa men annars har jag inte så mycket för mej.
Måste berätta att jag och Molly ska måla om mitt rum i helgen och fixa lite saker, avslöjar inte för mycket. Ni får se när det är klart. Är jätte taggad! Och i December ska jag pynta mitt rum så enormt mycket så det är inte klokt! Ska bli så underbart att få det fint och mysigt. Längtar!
Kan även tillägga att mamma har beställt biljetter till Twilight premiären som är om en och en halv vecka!!!!!!!
LYCKLIG!!!! Jag och mamma ska gå med Becca och hennes mamma, och så ska vi ut och äta och sånt innan, så det ska bli as kul och mysigt!! 
Men nu ska jag skriva klart läxan, och lyssna på lite musik. 
Sen ska jag sova gott med ett leende på läpparna efter den här dagen, puss och godnatt kära vänner.
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hejsan, din blogg är helt suverän! Jag tänkte fråga om du kan berätta vart du hittar all din insperation till allt du skriver och kanske ge något tips?

    Svar: Åh tack, vad gullig du är! Självklart kan jag det!
    Amanda Johansson

    2012-11-04 | 22:47:58

Kommentera inlägget här: