Internet helvete..

Kategori: Allmänt

Skulle ju blogga igår, men internet dampa så det blev inget.
Igår iallafall då, så pluggade ja, tände ljus på kyrkogården, tränade, handlade med mamma och lite annat. Inget speciellt lixom.
Åt en as god kvällsmat men gjorde alldeles för mycket så orkade inte äta upp, haha. Såhär såg den ut för er som bryr er.
Haha intressant...... Tände även några ljus på bordet för mina saknade änglar.
Efter det gick jag och la mej.
Idag då? Jo jag gick upp vid 9 tror jag. Gjorde frukost som såg ut såhär:
Haha oj vad ni bryr er... Men det va gott. Och det är yoghurt med hallon,banan och kiwi.
När jag vaknade så möttes jag av min lillasyster Alma i trappen, som såg ut såhär...
Hahahaha orkar inte, vad ful hon är...
Och nu ska jag med pappa ut med bilen och göra nånting, Fattade inte vad han skulle ha hjälp med men det märks. Sen vid 2 ska jag till Martin. Vi hörs sen, puss.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: