Insperation

Kategori: Allmänt

Fick en fråga om jag kunde berätta om vart jag får min insperation ifrån. Självklart kan jag göra det.
Ett ställe som dom allra flesta vet om är ju självklart weheartit, den sidan är helt grym när det gäller insperation!
Det spelar ingen roll om du är glad, ledsen, olycklig, arg, känner dej värdelös, förvirrad, inte vet vart du ska ta vägen, lämnad, helt ensam, chockad osv osv osv. Den sidan har allt! Du behöver bara söka på precis vad du vill, precis vad du känner för och helt plötsligt så ploppar det upp tusentals av bilder. Det finns många texter och sånt också som får en att tänka om när det gäller vissa saker eller kanske förstå sig själv bättre. Lovar att ni inte blir besvikna av den sidan!
Sen en annan grej som inpererar mej är en kamera. Man kan göra så mycket med den. Från din allra minsta idé till den mest fantastiska idén du någonsin kommit på så blir allt bra. Du kan tillverka precis vad du vill. En fantasivärld där allt är bra igen om nåt gått på tok, eller en plats där du bara vill vara ensam. En kamera kan hjälpa dej att komma långt. Vilket humör jag än är på så känns allt bättre bakom kameran. För man får chansen att skapa precis vad man vill, din egen idé, din egen vision (stavas det så?) Det är DU som får chansen att göra det du känner för och det du vill.
 
Japp där har ni det. Min insperations källa.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: