Godmorgon

Kategori: Allmänt

Heeeejsan!!!
Idag gick jag upp kl 06.00 och nu har jag suttit i soffan i en timme och myst. Nu ska jag klä på mej och göra mej i ordning för skolans längst dag. Inte så kul, men skitsamma. Min hals dödar mej idag, har så jäkla ont. Så slipper idrotten=Lycklig! Vilken tur att vi avslutar den här dagen med att ha kör, och jag ska sjunga med Sara och låten har jättehöga toner, och jag kan knappt prata ordentligt. Haha toppen. Kommer låta så fint. Iallafall så följer jag med Ronja hem efter skolan som sagt och så ska vi plugga hela dagen. Sen vid halv 7 tror jag det va så blir jag hämtad av mamma för då ska vi till mormor och morfar. Haha så jobbigt, för mormor behöver hjälp med sin mobil..Igen. Hon har fått en Iphone och hon fattar ju ingenting så jag måste hjälpa henne. Men ska bli mysigt att åka dit ändå för saknar dom! Sen efter det ska jag hem och fixa lite på mitt rum, och sen blir det en lugnt kväll framför tvn. Låter som en bra dag faktiskt. Men vi hörs sen när jag är hos Ronja, tänker knycka hennes dator och skriva lite till er sen, pusshej!
 
Jag har så enormt dåligt med bilder just nu, och särskilt på min dator så ni får bara massa julbilder för tillfället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: