friday

Kategori: Allmänt

Åh vad skönt med fredag!!! Älskar Fredagar för har bara träslöjd och geografi och sen slutar jag. Så underbart. Och geografin är as kul just nu, för vi får ta med våran egen dator och söka fakta och allt sånt där, så helt plötsligt blev det enklare att skriva. (hatar att skriva med penna) Haha så chill dag. Efter skolan ska jag städa upp resten på mitt rum och sen ska jag tvinga pappa att skruva ner alla hyllor och sånt och sen ska vi montera ner min säng. Sen blir det att spackla eller vad det heter. Hoppas att jag hinner med sånt idag iallafall. Annars då? Jo hade tänkt att träna idag men det är aldrig nån som vill med ut, mamma är för lat haha. Så ska fråga och Molnis vill och kan inte hon vet jag inte vad jag gör.. För mina hörlurar är borta och hatar att träna själv utan musik, går ju inte. Annars får det bli en lugn dag hemma idag med mys framför tvn och sånt ikväll.
Oj nu vet ni vad jag ska göra hela dagen, skulle ju bara säga godmorgon. Haha men vi hörs efter skolan igen, slutar 12.15 så vi hörs då. Pusshej leverpastej.
 
Min morgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: