Fredag

Kategori: Allmänt

Är så sjukt gladis idag, är på as bra humör! Skolan va det roligaste på väldigt länge, haha vi är alltid så jävla övertrötta på Fredagar i min klass, orkar inte. Älskar när vi bara skrattar åt precis allting!
Sen så började ju dagen bra också av att mamma ringde på träslöjden och sa att vi åker till Ullred inatt och kommer hem Söndag kväll, såå grymt gött! Dock kan jag ju inte sova med Molly idag då:(
Men det blir fler gånger!
Ska julshoppa som fan! Varenda julklapp ska köpas, typ det roligaste jag vet! Julhandla lixom, haha..
Tar nog med datorn dit skulle jag tro så kommer nog uppdatera (om jag orkar och hinner) 
Men nu ska jag packa ihop det jag ska ha med mej inatt och så hörs vi om en stund, hejdå.
 
Här är några bilder på mina godingar från skolan idag!
Haha mina stjärnor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: