En lycklig dag

Kategori: Allmänt

Vaknade vid halv 8 idag och kände att livet leker. Helt seröst, känner mej helt sjukt lycklig. Så tänkte gör en liten lista här nere:
 
10 Saker att vara lycklig över:
1. Jag har världens finaste och bästa familj!
2. Världens underbaraste vänner!
3. Julkalendern börjar om 14 dagar.
4. Ska till Ullared om 27 dagar, julhandla, åååh bästa som finns :')
5. Mamma och jag har köpt världens godaste te! Smakar verkligen jul, aldrig smakat något som är såhär gott!!
6. Mamma och jag har köpt hundra tals ljus... Haha beroende av dom, helt sjukt.
7. Sitter just nu nerbäddad i soffan med mitt älskade jul te och tända ljus, med småsystrarna och kollar på gamla disney klassiker.
8. Att en av våra kattungar som hade flyttat, har kommit tillbaka. Hihi Leif :')
9. Julpyssla.
10. Julfilmer
 
Det ända dåliga just nu är att det inte är någo snö ute :(
 
Men nu ska jag ta lite mer te och sen fixa ihop et litet collage med inperations bilder, vi hörs om en stund, puss.
 
 
Sen vill jag bara säga grattis till min lilla Beccis, ha en bra födelsedag sötnos!

Kommentarer

  • Beccis säger:

    ååh, tack så mycket söta manda! älskar dig <3

    Svar: Älskar dej med! <3
    Amanda Johansson

    2012-11-18 | 00:19:14

Kommentera inlägget här: