En längtan

Kategori: Allmänt

Vill tillbaka till början av 2011. Saknar alla dom vännerna som jag umgicks med då. Vårat älskade gäng som gjorde allt tillsammans. Saknar alla minnen, alla äventyr och störda ideér vi hade. Alla övernattningarna, försök till att laga mat, fotbollsträningarna. Grillkvällar, alla kvällar på näset, och jakten efter snygga killar. Haha åh allt var så bra! Och putte i parken, när vi tältade i en hel vecka på Saras gård. När dom finska tjejerna kom, och när jag och Sara var i Karlstad en hel vecka. Vi planerade våran framtid, och hundratals saker som vi skulle göra tillsammans. Som att tågluffa genom Europa när vi fyller 18. Vad ska hända med alla våra sånna livsplaner? Allt skratt och alla tjaffs och bråk. Vi delade allt, och jag saknar det så enormt mycket. Tänk om man skulle spola tillbaka tiden, då skulle jag spola tillbaka till då så att allt är som vanligt igen. Usch, att glida ifrån sina bästa vänner är det värsta som finns. Några av dom har jag kvar och dom älskar jag mer än nått annat. Men vill ha kvar dom allihop, när blev livet såhär svårt? Allt vi gjorde var så lätt, vi levde livet och tog dagarna som dom kom, oroade oss inte för nått. Inget är som förut. Önskar att allt va som vanligt igen.
 
Haha en jävla blandning av bilder.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: