Chill dag

Kategori: Allmänt

Hola!
Japp där fick ni se mina spanska kunskaper... Alla kunskaper för det är allt jag kan. Och därför gick provet idag skit. Haha orka spanska, förstår ju verkligen ingenting. Tur att jag slipper den skiten på gymnasiet sen!
Skolan va dyng chill, bara en massa information om gymnasiet och sen spanska prov och sen sluta jag. Hur gött som helst!
Och eftersom det va bara pasta i skolan idag så kunde jag inte äta, så nu har jag precis proppat magen full i mat så nu är jag mätt. Nu ska jag gå upp och skruva på mitt rum, haha tror ni att jag klarar att skruva ner hyllor själv? 
Jadå med mina muskler så klarar jag allt!
Haha, och senare blir det utvecklingssamtal i skolan också.. Jippi, älskar ju verkligen det. Sen får vi se om jag hinner med en PW ikväll också, förhoppningsvis så löser jag det. Men nu ska jag börja skruva, vi hörs sen! Puss.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: