Bättre kan det inte bli

Kategori: Allmänt

Hejsan!
har inte bloggat på ett par dagar men jag har en anledning till det. Från Onsdag till Fredag så sov jag hos Molly, vi bakade Cupcakes, körde bowling med laget, tränade, sov över med Hanna och mycket annat. Sen på Fredag kväll så gjorde jag och Molly oss i ordning för halloween fest hos Emma. Det var så sjukt roligt och jag har fått en massa nya vänner. Världens finaste tjejer, lovar er! Emma har typ det finaste och störtsa huset, så snyggt så jag dog lite. Och hennes föräldrar är så himla snälla som lät oss allihopa sova där, typ 16 pers eller nått. Iallafall så har jag nog aldrig skrattat så mycket som igår, så ett stort tack till alla er som var med och gjorde den här helgen till den bästa nånsin! Idag så vaknade vi typ 10? eller jag tror det iallafall.. Så gick vi ner och åt frukost och lite sånt. Sen packade vi ihop och så åkte jag med Molly hem. Sen blev jag hämtad av mamma, och nu sitter jag här och ska plugga. Åh jag hatar det här men det måste ju göras. Ikväll ska jag med mamma och handla och sen träna, så vi hörs kanske senare. Pusshej.
 
Här får ni en massa dåliga mobilbilder från veckan, kameran var inte med.
Haha varför blev alla åt fel håll?? Haha vänd på era huvuden...
Och ja, jag är rätt ego och har tagit många bilder på mej......
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: