Nu är det jul här i vårt hus

Kategori: Allmänt

GRANEN ÄR PÅ PLATS!!!!!
ÅÅH jag är så lycklig!! Nu är det jul på riktigt, gladare än såhär kan jag inte bli, nu är allt perfekt!!
Gud alla tror väll att jag är helt galen... Gran redan lixom? Men sen så känner ni ju mej, julgalen verkligen så ni är nog inte så förvånade skulle jag tro. 
Iallafall.. Nu på kvällen så har jag varit ute och åkt med mamma, handlat på hundra olika affärer och köpt gran! Trodde att jag skulle dö för att det var så kallt, helt sjukt!
Sen kommer man hem efter 2 timmar och går in i huset, tror ni att huset är varmare då eller? Nepp, inte ett dugg. Våran värmepump värmer inte upp huset som den ska, och vi har inga element i detta jävla hus. Så det är en istid i mitt hus, fyfan vad kallt det är! Så nu är pappa ute på datorn och letar efter något som ska värma upp vårat hus. När vi kom hem så ställde vi rätt granen direkt och sen så pyntade jag och mina minsta syster den, mina andra systrar är sjuka så dom orkade inte hjälpa till och Anton bryr sig inte.. Men nu är allt färdigt och jag är så lycklig!!
Nej nu blir det myskväll med familjen och sen sova, lugn dag imorn cokså, gött det! Ha en mysig kväll, puss godnatt.
 
Sämsta mobilbilderna herregud, förlåt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: